Cyklistické soustředění Corsica 2011

3. 10. 2011

Odjezd z Prostějova 16.9.2011 v 15:00h

trasa: Brno, Vídeň, Graz, Villach, Udine, Bologna, Livorno, Bastia-Cala Bianca. V Livornu jsme počkali na trajekt Corsica Ferries  .... trvání: cesta PV-Livorno cca 11 h - trajekt Livorno-Bastia cca 4 h

Ubytování v rezidencích, krásné prostředí v rekreačním areálu Cala Bianca (11 km jižně od Bastia)

Počasí nám opravdu vyšlo, sluníčko a teplota kolem 28°C (jen jeden den pršelo)

Atmosféra vynikající, víno, ženy, zpěv ... spát se chodilo kolem 1 h ráno.

Každý den jsme vyjížděli v 10:30 h. Celkem jsem najel cca 350 km na MTB, někteří najeli přes 550 km. (já jsem jezdil obden). Poslední švih (cca 100 km)  jsem nejel z důvodů závady na zadní brzdě (sjeté destičky, které dostaly zabrat ve sjezdech, Corsica je na sjezdy a výjezdy bohatá ) .

2. den jsme podnikli výlet (auty) okolo Corsica cca 350 km Cala Bianca přes Corte - Ajaccio - Porto - Col de Vergio 1467m.n.m a zpět do Cala Bianca

Ostatní dny: kolo, koupání v moři, bazén, badminton, procházky, focení, kytara, zpěv, víno, pivo, maso ...

Odjezd z Cala Bianca 24.9.2011 v 6:30 h do Bastia na trajekt do Livorna a zpět do ČR

PS: fotky budou postupně doplňovány (zatím nemám všechny)